anja-herman-thailand.reismee.nl

Pai

Na zo'n gezellige avond kan de volgende dag wel eens iets zwaarder uitvallen dan gehoopt.
Onze eerste stop is bij de Mor Paeng waterval, het water is erg koud, de natuur weer adembenemend.
We vervolgen onze tocht en drinken een colaatje op een idyllisch plekje langs de rivier.
Terwijl we steeds verder de bergen ingaan wordt ons een alle kanten iets te roken aangeboden, in eerste instantie denk je dat je het niet goed begrijpt, Marihuana is namelijk echt verboden in Thailand, je kan er zelfs heel lang de gevangenis voor in gaan, maar bij ieder hutje is het te verkrijgen. We vinden alles al avontuurlijk genoeg dus dit slaan we over.
We komen uit bij een natuurgebied, alhoewel we al de hele tijd door prachtige natuur rijden.
Als buitenlander moeten we hier entree betalen, o.a. voor het behoud van het reservaat! In dit reservaat liggen hot springs, warm water bronnen waar je in kan zwemmen. Het is heerlijk warm water en we wanen ons in een paradijs.
Eind van de middag brengen we de scooter terug.
Iedere avond is er markt in Pai, de sfeer is hier zo relaxed, zelfs de honden op straat stralen een soort relaxheid uit, ze liggen een beetje, krijgen van iedereen iets te eten en wandelen dan even met de gever van t eten mee.
We genieten nog maar eens van t heerlijke eten en gaan vroeg slapen.

Pap

Als ik het zo lees is het iedere dag genieten nu hier gaat alles goed alleen slecht weer regen en harde wind n bedankt voor het mooie reis verslag en nog veel plezier samen
Liefs Pap

Ilse

Wat indrukwekkend allemaal
Veel plezier
Genieten maar fijn
Dikke kus je zus?

Loes kock

Weer je.mooie bericht gelezen .maak het bijna zelfs mee wat een prachtige vakantie .geniet nog met volle teugen liefs Loes.