anja-herman-thailand.reismee.nl

Relaxen op Koh Samui

Met de deur open slapen betekent ook t geluid van een haan van de buren, het geluid begon rond 4 uur dus om 7.30 was ik er echt klaar mee en zat ik klaar wakker op ons terras, Herman sliep nog lekker verder , terwijl ik genoot van de zon, zee en strand.
Een uurtje later zaten we te ontbijten met onze voetjes in t zand.
We wandelden naar de 7-eleven want mijn zonnebrand producten waren bij de douane ingenomen. (Vanwege overbagage had ik mijn toilettas in de handbagage gestopt). We liepen terug langs t strand en installeerden ons op een strandbedje. De zee is hier heerlijk warm maar toen ik erin wilde rennen zag ik kleine blauwe rondjes drijven.....Het bleken kwalletjes te zijn. Volgens de Thai konden we gewoon zwemmen maar het internet had ook een andere versie (over een kubuskwal) dus zwemmen doen we wel als er iets meer mensen in de zee zijn.
Rond 14 uur doen we een wandeling langs t strand en komen bij een eettentje naast de plaatselijke vissers. Daar hebben ze vast een lekker visje en idd een gegrilde zeebaars en een parrotvis in coconut curry wordt onze keuze. Voetjes wederom in t zand, uitzicht op zee en de wind door ons haar ,peuzelen we een overheerlijk visje op.
We blijven vandaag in de relax modus, beetje op terras zitten, beetje eten en vooral genieten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!